Coraz pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega wielkie możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większa część korporacji, uznanych marek, podaje własnym odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Serwisy te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są też miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.
Internauci tworzą charakterystyczne kluby jednoczące wielbicieli, entuzjastów określonych produktów, usług, działań – wypróbuj prowadzenie facebooka. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 entuzjastów. Takich fanpage’y jest najwięcej, bowiem ponad 60 tysięcy. Dla celów marketingowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Parę krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy wielbicieli, co uwidocznia jak okazały jest to potencjał reklamowy.
Taka ilość wielbicieli, pasjonatów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Dobre artykuły będą zrzeszały kolosalną ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Fani odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak de facto, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego kreowania wizerunku danego profilu.
Dodaj komentarz
Zobacz komentarze